Rakczadra

Tutaj znajdują się zaakceptowane Karty Postaci, których posiadacze napisali co najmniej jednego posta fabularnego przez ostatnie dwa miesiące.
Rakczadra
Posty: 18
Rejestracja: 06 lis 2014, 19:10
Lokalizacja postaci: Pożarka
GG: 39820077
Karta Postaci: viewtopic.php?t=3090

Rakczadra

12 lis 2014, 23:20

1. Imię: Rakczadra

2. Płeć: mężczyzna

3. Wygląd: 
3.1 Ogólna aparycja: 
Rakczadra wyglądał na około dwudziestoletniego młodzieńca, sięgającego wzrostem niecałych pięciu i pół stopy. Posiadał prawdziwie atletyczną sylwetkę, szerokie i umięśnione plecy i ramiona, chociaż widać było również po nim, że nie jest przesadnie dobrze odżywiony, a jego dieta nie należała raczej do najbogatszych. Poruszał się zwinnie i pewnie, naturalnie wyprostowany, co sprawiało wrażenie, że w każdej chwili doskonale wiedział dokąd zmierza i jaki miał w tym cel. Jednocześnie biła od niego jakaś otwartość i przychylność. Nie obnosił się ze swoim potężnym ciałem, ani nie nadużywał go w codziennych sytuacjach, jego gesty były wręcz przepełnione ostrożnością, uwagą i poszanowaniem dla otoczenia. Jego skóra była delikatnie tylko opalona, pozbawiona większych blizn czy znaków szczególnych, poza głową.

3.2 Rysy twarzy, włosy, oczy: 
Zdecydowanie trudno byłoby go zaliczyć do przystojnych mężczyzn, biorąc pod uwagę jego twarz. Pierwszym, co rzucało się w oczy była bowiem obszerna blizna pokrywająca niemal całą lewą część twarzy młodzieńca. Skaza zaczynała się poniżej lewego oka, omijała również nos, a następnie zajmowała cały lewy policzek, aż do ucha i niżej w stronę szyi, przekraczając łuk szczęki na odległość pół kciuka. Wykrzywiała przy tym nieco lewą część ust, wydłużając je w stronę policzka i sprawiając, że uśmiech chłopaka zawsze wydawał się nieco karykaturalny i brzydki. Skóra na zniekształconym obszarze posiadała co prawda jedynie odrobinę ciemniejszy odcień, ale wyglądała na pomarszczoną i usianą drobną siateczką mnóstwa wyżłobień.
Poza tym najdziwniejszym elementem jego wyglądu, głowa prezentowała się równie poważnie jak reszta jego ciała. Rakczadra ogolony był na łyso, a jedynym owłosieniem na twarzy były brwi i rzęsy, gdyż mężczyzna nie posiadał również żadnego zarostu. Okrągła, dość szeroka, wyglądająca na spokojną i zamyśloną, twarz mogłaby z pewnością próbować wzbudzać zaufanie, gdyby nie wspomniana wcześniej blizna. Zdrowa część jego oblicza prezentowała się zdrowo i trudno było doszukać się na niej jakichś problemów skórnych. Chłopak patrzył na świat niewielkimi, brązowymi oczami, otoczonymi niezbyt gęstymi brwiami w kolorze czarnym. Jego spojrzenie zdawało się być przyjazne, choć baczne i pewne siebie. Środek twarzy zajmował nos - szeroki i zakrzywiony w dół, a tuż pod nim znajdowały się usta - długie i wąskie, w naturalnym kolorze, rozszerzające się znacznie w chwilach szczerego uśmiechu, dodatkowo deformowanego przez obecność blizny. Odsłonięte, ze względu na brak włosów uszy, były nieco odstające, chociaż, dzięki swoim niewielkim rozmiarom, nie rzucały się przesadnie w oczy.

3.3 Ubiór i widoczne części ekwipunku: 
Trudno było nie zauważyć, że ubrany był niecodziennie jak na mieszkańca Autonomii Wolenvain. Przede wszystkim ubrany był niewiele - jego ubiór wierzchni zamykał się prawie w dwóch kawałkach szarego, lnianego, obszernego materiału. Jeden z nich, będący kwadratem o boku długości dwóch łokci, owinięty miał jedną z krawędzi wokół pasa, co prezentowało się niczym "spódnica" z rozcięciem dokładnie z przodu. Ubiór ten podtrzymywany był w pasie za pomocą równie szarego sznurka, który po prostu związywał dolną część ubioru. Poza tym jego nóg nie osłaniało nic poza brązowymi, skórzanymi sandałami wiązanymi w okolicach łydki sznurkami w tym samym kolorze. Górna część ciała pozostawała w dużej mierze rozebrana, odsłaniając pokaźnych rozmiarów tors chłopaka, a także kępkę czarnych włosów na klatce piersiowej. Na prawym barku zwisał jednak luźno kawałek materiału, będący bliźniaczym elementem spodniej część garderoby, złożony równiutko dwukrotnie na pół.
Przez swoje prawe ramię przewieszoną miał, płócienną torbę podróżną w kolorze wyblakłej zieleni, zawieszoną na pasku z tego samego materiału, opierającą się na lewym biodrze. Była to bardzo prosta torba i widać było po niej, że została wykonana przez niedoświadczonego rzemieślnika, gdyż nie posiadała żadnego zapięcia, a w gruncie rzeczy była tylko dwoma półokrągłymi kawałkami materiału, o średnicy jednej stopy, zszytymi koślawym ściegiem.
Nosił przy sobie dębowy kij długości trochę powyżej sążnia, prościutko ociosany i prawie gładki, trzymając go w prawej ręce i delikatnie stukając nim o ziemię przy chodzeniu. W przekroju kij ten stanowił koło o średnicy niecałej półtorej dłoni.

3.4 Pozostałe: 
brak


Ukrywanie treści: włączone
Treść tej ramki została ukryta przez użycie znacznika [hide]. Jest dostępna tylko dla jej autora oraz Mistrzów Gry.
Awatar użytkownika
Xariel
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2013, 16:28
Lokalizacja postaci: Insmet
GG: 11721007
Karta Postaci: viewtopic.php?p=42135&highlight=#42135

24 lis 2014, 23:50

Ukrywanie treści: włączone
Treść tej ramki została ukryta przez użycie znacznika [hide]. Jest dostępna tylko dla jej autora oraz Mistrzów Gry.

1. Wygląd
– Jak się domyślam, stopy i przedramiona nie są owinięte jednym materiałem, a każdy oddzielnym. Dobrze by było to poprawić.
– Opisz dokładniej to, w jaki sposób jest owinięty wspomniany prostokątny materiał. Jak się domyślam, ma to być w sposób przypominający to, co jest na awatarze, jednak wspomniany awatar może nie zawsze być obecny, a opis musi się bronić sam w sobie.
– Chciałbym zwrócić Twoją uwagę na fakt, że aktualnie w Autonomii Wolenvain panuje (wczesna) zima. Zakładając że Twoja postać wejdzie na fabułę w najbliższym czasie to nie będzie to dla niej zdecydowanie zbyt przyjemnym przeżyciem bez ciepłego okrycia.

2. Dobytek
– Określ, czy nóż jest przywiązany rękojeścią w dół, czy w górę oraz jakiej długości jest rękojeść. Napisz też coś o materiale, z którego jest wykonany.

3. Moce
– Zakładam z góry, że "energią duchową" nazywasz energię magiczną, bo tak wyobraża sobie to postać: iż jest to jakaś jej duchowa, wewnętrzna energia.
– Jeśli "Uderzenie Ducha" działa jak fizyczne uderzenie, to jest telekineza, a nie czysta energia magiczna. Ta druga przypomina nieco plazmę, jest wysoce antagonistyczna w kontakcie fizycznym, powoduje oparzenia. Nie zadziała to tak, jak opisałeś. Takie działanie za to można przypisać telekinezie w postaci domeny Ziemi.

Idąc dalej, lepiej nie generalizować. Jesteś pewien, że na odległość trzech metrów zostanie odrzucony zarówno gnom, jak i troll? Wydaje mi się, że będzie to odległość różna, chyba że Twoja postać intuicyjnie pożytkuje odpowiednio dużą ilość mocy na odrzucenie każdej osoby dokładnie o trzy metry.

– Na jakiej zasadzie wzmacniane są uderzenia podczas Jedności? Oprócz ciosu następuje też telekinetyczne uderzenie?

Postać niewątpliwie wykorzystuje domenę Ciała przyśpieszając zachodzące w jej organizmie procesy, aby poprawić swój refleks itd. Jak wiadomo, ciało to nie perpetuum mobile. Raczej już po jednokrotnym wykorzystaniu mocy ciało będzie na tyle wycieńczone wzmożoną pracą (piętnaście minut przyśpieszonego metabolizmu, zwiększonego ciśnienia krwi, szybszej wentylacji itd. to nie byle co).

4. Odporności i Słabości
– Dlaczego noszenie pancerzy, lub używanie broni uniemożliwia korzystanie z mocy? Jest to jakoś uzasadnione? Na razie brzmi potwornie sztucznie. Noszenie jakichś ubrań przecież nie blokuje Twojej postaci możliwości korzystania z mocy, a pancerz funkcjonuje tak samo. Po prostu leży na ciele.

5. Historia
– Unikałbym na tę chwilę nazywania mistrza Twojej postaci mnichem. Albowiem jedyni aktualnie znani mnisi to członkowie Świątyni Światła i żyją w sposób podobny jak mnisi chrześcijańscy. Chyba że wspomniany mistrz faktycznie miał za sobą jakąś związaną z tym przeszłość. Uciekł z klasztoru?
– Jest tu teoretycznie jakieś wyjaśnienie na temat wspomnianej słabości, jednak nadal jest strasznie sztuczne. Już lepiej byłoby po prostu napisać, że postać nie robi tego, ponieważ kłóci się to z jej przekonaniami, czy coś w tym stylu.
– "Mnisie insygnia" raczej pasują tu jak pieść do nosa. Raklat był jakimś człowiekiem, który osiadł samotnie i podążał za swoimi przekonaniami, okej. Ale dlaczego mnisie insygnia i jakaś drabina rang, która sprawiała, że teraz wolno mu się tatuować?
– Coś więcej o tatuażach. Dlaczego reagują z magią, kto je zrobił?

6. Dodatkowe informacje
– Piszesz że postać jest ateistą. Czyli w przeciwieństwie do mistrza zaprzecza istnieniu bogów. Chcę się upewnić, albowiem jest to dość… nagłe.[/hide]
Rakczadra
Posty: 18
Rejestracja: 06 lis 2014, 19:10
Lokalizacja postaci: Pożarka
GG: 39820077
Karta Postaci: viewtopic.php?t=3090

02 paź 2016, 10:37

Ukrywanie treści: włączone
Treść tej ramki została ukryta przez użycie znacznika [hide]. Jest dostępna tylko dla jej autora oraz Mistrzów Gry.
Awatar użytkownika
Infi
Kontakt:
Posty: 3792
Rejestracja: 01 wrz 2011, 19:59
Lokalizacja postaci: Trakt Południowy
Discord: Infi
GG: 12763543
Karta Postaci: viewtopic.php?t=638

12 paź 2016, 20:57

Ukrywanie treści: włączone
Treść tej ramki została ukryta przez użycie znacznika [hide]. Jest dostępna tylko dla jej autora oraz Mistrzów Gry.

Wróć do „Karty postaci aktywnych”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Zarejestruj się · ZALOGUJ


Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości
Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika
Liczba postów: 52206
Liczba tematów: 2973
Liczba użytkowników: 1046
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: Senti
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Discord – czat głosowy

Uwaga – lista osób rozmawiających głosowo nie aktualizuje się na bieżąco. Konieczne jest odświeżenie strony.