Ascendencja

Dział zawiera tematy organizacyjno-dyskusyjne większości wątków (sesji) fabularnych prowadzonych w grze oraz tych, które rozgrywają się w dziale „Sesje pozafabularne” poniżej.
Awatar użytkownika
Sadrigal
Posty: 273
Rejestracja: 21 wrz 2014, 20:22
Lokalizacja postaci: Insmet
GG: 23150683
Karta Postaci: viewtopic.php?t=3060

Ascendencja

02 paź 2015, 22:22

1. Opis sesji:

Avernus jest pierwszą warstwą Baatoru, planu praworządności i zła. Na Zewnętrzu granicznym miastem-bramą doń wiodącym jest miasto Żebra, głęboko ukryte w wysokich, niedostępnych, zakrzywionych, ponurych, dziwnie regularnych i faktycznie przywodzących na myśl kości żeber szczytach gór. Mieszkańcy, choć nie są z tego zbyt zadowoleni, wiedzą, co prędzej czy później stanie się udziałem ich miasta - Avernus pochłonęło już kilka miast-bram, a ich ruiny, niemalże całkowicie już opuszczone, zniszczone przez przechodzące hordy baatezu i naturalne płomienie tego świata, są otrzeźwiającym przypomnieniem tego, co czeka również Żebra. Kiedy - nie jeżeli, tylko kiedy - nastawienie mieszkańców, ich wiara i wola, zmienią się na bardziej złe i bardziej praworządne, niezależnie od tego, co to spowoduje - miasto zostanie wciągnięte przemocą, naturalnym stanem rzeczy, na Avernus, gdzie los i jego, i jego mieszkańców będzie nie do pozazdroszczenia. Chociaż i tam są tacy, którzy tego pragną z całej duszy - jest ich wręcz coraz więcej, co dla władcy tego miasta jest coraz większą zagwozdką. Robi więc, co tylko w jego mocy, aby odsunąć upadek jego miasta jeszcze o kilka pokoleń.

To miejsce i to nieuniknione zjawisko jest tylko jednym z nieskończenie wielu prospektów, jakie może ukazać ciekawemu, odważnemu podróżnikowi Wieloświat. Wszystkie możliwe światy i ich permutacje wypełniają Pierwszy Plan Materialny, pośród nich z całą pewnością również świat Lewiatana. Plany Zewnętrzne i Wewnętrzne, razem z Pierwszym Materialnym, składają się na Wieloświat. Wszystkie światy i wszystkie plany wypełnione są wręcz przejściami do Miasta Drzwi - portalami do Sigil, miasta w samym centrum prawdziwie neutralnego planu Zewnętrza, przez jego mieszkańców uważanych za samo centrum Wieloświata - nie bez przyczyny, ale prawdopodobnie bez racji. Sigil o wielu nazwach, oprócz Miasta Drzwi równie często zwane Klatką - przede wszystkim przez tych, którzy do owych drzwi nie posiadają kluczy.

Sigil, miasto Żebra i Avernus będą tylko nielicznymi z przystanków na drodze, na którą zabiorę śmiałków chętnych do zanurzenia się w ten dziwny i wspaniały świat - a uświadczone na tej drodze straszliwości, odnalezione bogactwa, szaleństwo i chwała z pewnością zapadną im głęboko w pamięć - jeżeli przeżyją ryzykowną i trudną podróż i nie ulegną własnym słabościom oraz licznymi zagrożeniami, jakie na nich czyhają.

2. Zasady sesji i ilość uczestników:

Zapisy do wtorku, zaczynamy w środę. Odpisy minimum raz na tydzień, mile widziane częstsze. Docelowa liczba graczy - cztery do sześciu osób. Tworząc postacie, możecie posiłkować się polską wikią - http://sfery.wikia.com , chociaż najlepiej byłoby załatwić sobie podręcznik, link do którego mogę udostępnić na PW. Nie stawiam tu ograniczeń, zdając się na Wasze poczucie nieedgywatości i ogarnięcie, chociaż przyznam, że lepiej i wygodniej dla wszystkich byłoby, gdybyście stworzyli postacie, które będą mogły bez wielkiego OOC utworzyć drużynę. Quest będzie dość hardy i wymagający, więc dostosujcie odpowiednio power level postaci - wszyscy pewnie graliśmy w jakieś Baldury, więc jako wyznacznik dam wam, oczywiście mocno orientacyjnie, w miarę odpowiedni poziom postaci - mniej więcej siódmy, ósmy, nie jesteście nowicjuszami. Oczywiście, trollpropozycje zostaną z miejsca wywalone do kosza.

Wzór karty postaci:
1. Imię*:
2. Płeć*:
3. Wiek*:
4. Historia: (im dokładniej i bardziej do rzeczy, tym oczywiście lepiej. Sucho, wypunktować istotne rzeczy, nie robić z tego powieści.)
5. Charakter:
6. Wygląd*:
7. Umiejętności: (jakiekolwiek, magiczne bądź też nie. Rozpisać się tu. Orientacyjne możliwości fizyczne postaci też proszę tu umieścić.)
8. Słabe i mocne strony:
9. Ekwipunek:

Szalejcie. KP przesyłajcie na PW, tutaj, w postach z zapisami, widoczne niech będą tylko punkty wyróżnione asteriskiem.

Awatar użytkownika
Zeler
Posty: 153
Rejestracja: 29 gru 2012, 00:05
GG: 45832037
Karta Postaci: viewtopic.php?p=39092#39092

06 paź 2015, 20:16

Obrazek

Imię: Fone
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 19 lat

Wygląd:

Pomimo tego, że Fone jest wysoki i, na pierwszy rzut oka, smukły, jego twarz wciąż bardziej przypomina twarz chłopca niż mężczyzny. Delikatne brwi, długie rzęsy i duże, okrągłe oczy o barwie bursztynu potęgują uczucie ufności i naiwności bijące od chłopaka. Długie, kruczoczarne włosy sięgałyby mu pleców, gdyby nie to, że są porządnie spięte w koński ogon.

Odziany jest w długą i luźną czarną szatę, postrzępioną u spodu oraz na końcach rękawów. Zapinana jest z boku na kilka drewnianych guzików, z których większość jest połamana lub wyszczerbiona. Przez ramię ma zawieszony skórzany pas, na końcu którego znajduje się sakwa średniego rozmiaru, w której mieszą się tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Jest to z pewnością najlepiej wyglądająca część jego wyposażenia. Gdy tylko zdejmie wierzchnie okrycie, oczom ukazuje się szarobura lniana koszula, która być może kiedyś była biała, jednak teraz przypomina zużyty łachman. Niżej widać wytarte skórzane spodnie, na stopach zaś znajdują sandały, podobnie jak spodnie wykonane ze skóry.

Dopiero w momencie pozbycia się szaty można stwierdzić, że ciało chłopaka może i jest smukłe, ale wygląda na sprężyste i wyjątkowo sprawne.

Awatar użytkownika
Drytrak
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 2014, 21:38
Discord: Brutal
GG: 53864657
Karta Postaci: viewtopic.php?t=3057

06 paź 2015, 21:52

Obrazek

Imię: Xal
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 48 lat

Wygląd:

Jego twarz sugeruje, że ma dobre parę lat mniej, niż ich rzeczywiście ma. Można było ją spokojnie zaliczyć do tych atrakcyjniejszych, choć było w niej coś niezdrowego. Cienie pod jego zgniłozielonymi oczyskami kontrastowały z bladą skórą i zlewającymi się z nią, ledwie wpadającymi w róż ustami. Nad nimi znajdowały się grube, eleganckie, zakręcone na końcach do góry, czarne wąsy, które chociaż częściowo zakrywały zapadające się policzki. Nos nieco przekrzywiony w lewo, dwie wyraźne bruzdy na czole. Włosy, naturalnie, tej samej barwy co zarost, z lekką domieszką siwizny, krótko ścięte, kładące się na bok.

Na jego głowie zwykle gości bardzo szeroki kapelusz o granatowym kolorze, pozbawiony ozdób, za wyjątkiem wetkniętego weń pawiego pióra. Ma też zintegrowaną z czarnym kapturem, białą jak świeży śnieg maskę jednoznacznie kojarzącą się z ptakiem, jej dziób jest długi na 22 centymetry, a pokryty otworami koniec zakrzywia się ku dołowi. Na jego ubiór składa się też popielatoszary, sięgający aż do kostek płaszcz zapinany pod szyją, biała, bufiasta koszula, czarna, sięgająca do kolan jopula o złotych guzikach i wykonane z bardzo cienkiej skóry rękawice . Okalał go cienki, skórzany pas z pozłacaną klamrą, przy jego lewym boku dyndał sztylet, z prawej zaś - materiałowa sakiewka. Niżej były już tylko granatowe spodnie i wysokie buty. Ma też dużą torbę zawieszoną na ramieniu.

Awatar użytkownika
Wierzba
Posty: 62
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:14
Lokalizacja postaci: Pożarka
GG: 4918905
Karta Postaci: viewtopic.php?t=3528#53858

06 paź 2015, 22:40

Obrazek



1. Imię: Rihin
2. Płeć: Kobieta.
3. Wiek: 55 lat.

Wygląd:

Rihin, jak to na niziołka płci żeńskiej przystało, posiada bardzo dziewczęcą urodę. Blada cera nieoszpecona jeszcze przez zmarszczki, blizny, czy też inne, pochorobowe dzioby, promienieje wśród prostych brązowych włosów, które są splątane rzemykami w większe i mniejsze, sięgające łopatek warkoczyki. Każdy warkoczyk kończy się wykonaną z metalu obręczą.

Twarz Rihin jest kwadratowa, odrobinę pucołowata, jednak nie jest to wynikiem obżarstwa dziewczyny. W tym przypadku w całości winę ponoszą geny, które również w paru innych miejscach spartaczyły swoją robotę. Właściwie, jej uroda jest dość pospolita, choć i tak wyróżnia się na tle innych kobiet z jej rasy. Duże, owalne, brązowe oczy podkreślone zakrzywionymi brwiami. Prosty, krótki nos, pełne wargi i ostro zakończony podbródek.

Ubrana jest w skórzaną zbroję, z pod której wystaje ciemnozielony rękaw koszuli, który ginie w skórzanych karwaszach. Warto też dodać, że jej prawa ręka odziana jest w brunatną rękawiczkę bez palców, a na serdecznym widnieje prosty pierścień, przypominający te, które ma zaplątane w warkocze. Z pleców powiewa jej sięgająca do połowy pośladków, zrobiona z wilczego futra peleryna. Owa peleryna nie jest w zbyt dobrym stanie, oraz nie wygląda na taką, którą zrobiłby jakiś wielki fachowiec. Jej krańce są postrzępione i ogólnie działa na zasadzie wkładania głowy w okrągły otwór, którego brzegi już na stałe zostały połączone rzemieniami, przez co narzutka ta zwykle przechyla się bardziej na lewe ramię, odsłaniając tym samym prawe, co właściwie jest całkiem pożyteczne.

W jej zdobytym gdzie popadnie, brudnym ubiorze wyróżnia się dobrze zrobiony, skórzany pas, który podtrzymuje tę całą mizerną konstrukcję w ryzach. Do pasa, po prawej stronie przyczepionych jest kilka średniej wielkości skórzanych sakiewek. Nie sposób ich zliczyć, gdyż zaczynają się na środku i podążając ku lewemu bokowi giną pod peleryną. Prawa natomiast strona gości dwie wiszące pod sobą pochwy, z których wystają proste klingi sztyletów.

Dalszą partią ubioru jest porwana i podzielona na dwie części ciemno zielona spódnica, w której ktoś zrobił dwa nacięcia idealnie na środku boków ud Rihin. Nacięcia te nie są pełne, jednak odsłaniają spory kawałek okrytych nogawicami nóg kobiety. Po za tym przednia część sięga tylko połowy ud, natomiast tylna połowy łydek. Na nogi naciągnięte ma wysokie byty z cholewami.

Wracając do genów, Rihin jest zaledwie metrowym przedstawicielem swojej rasy o krępej budowie ciała ze zbyt długimi ramionami i za krótkimi przedramionami, oraz nogami, które zostały dotknięte przez ten sam precedens, tylko w tym przypadku chodzi o uda i łydki. Jedynym odejściem od innych niziołków jest bardzo wyróżniająca się, szczupła talia podkreślająca pełne piersi kobiety i widocznie umięśniony brzuch.

W dłoni dzierży solidnie wyglądający drewniany kij, który sięga do czubka jej głowy. Prawie że na krańcu kijka widać mały kamień ciemnego, mętnego koloru.

Koło jej boku kroczy dostojny wielki kot o złotym, spokojnym spojrzeniu i czarnym, przyjemnym w dotyku i lśniącym futrze. Zwierzę to wzrostem przerasta swoją panią o pół metra, natomiast jeśli chodzi o długość jego masywnego, dobrze umięśnionego cielska to jest to około 2 metry. Mimo aury potulności w stosunku do Rihin, ostre pazury i od czasu do czasu błyskające w paszczy białe kły zwierzęcia, skutecznie odstraszają napataczających się pod nogi ciekawskich gapiów.

Obrazek
Awatar użytkownika
Aleksis Bentrum
Posty: 1188
Rejestracja: 29 paź 2011, 16:01
Lokalizacja postaci: Dwór Pomiędzy Spektrami
GG: 50433717
Karta Postaci: viewtopic.php?t=961

16 paź 2015, 00:44

Edytowałem post z wyglądem.

Awatar użytkownika
Wierzba
Posty: 62
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:14
Lokalizacja postaci: Pożarka
GG: 4918905
Karta Postaci: viewtopic.php?t=3528#53858

03 lis 2015, 22:30

Niestety, ale muszę zrezygnować z powodu zbyt dużego nawału nieoczekiwanych rzeczy do zrobienia i braku chęci blokowania Was przez czas dłuższy niż tydzień.
Żałuję, bo sesja jest przednia i zapowiada się, że z biegiem czasu będzie coraz lepiej. Jeśli ktoś z nie uczestniczących w niej użytkowników chciałby przejąć Rihin, to z mojej strony ma na to zielone światło.

A uczestników przepraszam i życzę powodzenia w dalszej rozgrywce.
Awatar użytkownika
Drytrak
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 2014, 21:38
Discord: Brutal
GG: 53864657
Karta Postaci: viewtopic.php?t=3057

05 lis 2015, 05:49

Ostatnio i tak średnio z tempem, zakładam, że do twojego powrotu zdążymy wejść do piekła i pewnie niewiele więcej, nie widzę więc przeszkód, by twoja postać funkcjonowała jako npc kierowany przez MG (albo Zelera, może wtedy by miał o czym pisać posty :kappa:), a gdy wrócisz z nieobecności, znowu przejmiesz nad nią kontrolę. Nie ma potrzeby byś całkowicie rezygnowała z sesji, o ile chcesz, oczywiście.
Awatar użytkownika
Sadrigal
Posty: 273
Rejestracja: 21 wrz 2014, 20:22
Lokalizacja postaci: Insmet
GG: 23150683
Karta Postaci: viewtopic.php?t=3060

09 lis 2015, 21:06

Potwierdzam. Niniejszym Rihin zostaje kierowanym przeze mnie NPCem, a jeśli Wierzba wyrazi chęć powrotu i przejęcia ponownej kontroli nad postacią - jak najbardziej i z miłą chęcią.
Awatar użytkownika
Aleksis Bentrum
Posty: 1188
Rejestracja: 29 paź 2011, 16:01
Lokalizacja postaci: Dwór Pomiędzy Spektrami
GG: 50433717
Karta Postaci: viewtopic.php?t=961

12 lis 2015, 21:28

Wybaczcie za zamulanie. Odpis pojawi się w niedzielę.
Awatar użytkownika
Infi
Kontakt:
Posty: 3762
Rejestracja: 01 wrz 2011, 19:59
Discord: Infi
GG: 12763543
Karta Postaci: viewtopic.php?t=638

17 lis 2015, 10:55

Brak taga. Dodałem „Dyskusja – sesja pozafabularna” (por. „Funkcje działu”).

Awatar użytkownika
Sadrigal
Posty: 273
Rejestracja: 21 wrz 2014, 20:22
Lokalizacja postaci: Insmet
GG: 23150683
Karta Postaci: viewtopic.php?t=3060

27 lis 2015, 00:13

Zawieszam z uwagi na ożywienie się części fabularnej forum. Wrócimy do sesji w okresie większej posuchy.

Wróć do „Organizacja sesji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zarejestruj się · ZALOGUJ


Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości
Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika
Liczba postów: 52124
Liczba tematów: 2968
Liczba użytkowników: 1039
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: Mejb
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Discord – czat głosowy

Uwaga – lista osób rozmawiających głosowo nie aktualizuje się na bieżąco. Konieczne jest odświeżenie strony.

Live czat z adminem

Czat z administratorem – klik!
W związku z tym, że Leviathan nie znajduje się jeszcze w swym finalnym kształcie, pytania do jego administratora są spodziewane, potrzebne i oczekiwane. Jeśli masz jakieś (albo chcesz po prostu pogadać o tym projekcie), kliknięcie na powyższy przycisk otworzy nową kartę z oknem rozmowy.