Stajnia Siedmiu Wiatrów

Miasto to pięknie wygląda w bezchmurne dni, zazwyczaj jednak takowych tutaj brak. Mimo pesymistycznego krajobrazu mieszkańcy Derinie są bardzo przyjaźni i mają niesamowite poczucie humoru. Obróbka wszelkich metali, drewna i kamieni szlachetnych wydobywanych w górach Ikrem przynosi Derinie nie tylko sławę, ale i mnóstwo pieniędzy...</font></p>
Awatar użytkownika
Niniel
Posty: 1038
Rejestracja: 27 lut 2011, 18:10
GG: 7112066
Karta Postaci: viewtopic.php?t=170

Stajnia Siedmiu Wiatrów

24 sty 2012, 14:18

Stajnia Siedmiu Wiatrów

Obrazek
Największa w Derin stajnia znajduje się w jego wschodniej części, nieco na obrzeżach miasta. Jak i wszędzie w okolicy i nad tym miejscem wisi wieczny półcień i z pozoru ponura atmosfera, jednak nie przeszkadza to by przechowywać tutaj najwspanialsze w Autonomii rumaki. Czy najwspanialsze? To informacja co najmniej nie potwierdzona, jednak nikt nie może powiedzieć, że hodowane w Derin konie nie odznaczają się siłą, urokiem i wytrzymałością.
Są to stajnie otwarte i o ile bogatsi kupują stałe boksy dla swoich koni, to ci biedniejsi mogą za darmo wypożyczyć któryś z tych mniejszych na parę dni. Dopiero w wypadku dłuższego przetrzymywania zwierząt w tym miejscu należy uiścić niewielką opłatę.
Miejsce to nie jest zwykłe, stajnie nie należą do tych brudnych, ciasnych i dusznych mieszkań okolicznych bezdomnych. Budynek ten jest wielki i solidnie wybudowany, drewniane kolumny zostały wyciosane z taką precyzją, że sami stali bywalcy nie potrafiliby wskazać między nimi różnicy. Wszystko to zostało wybudowane na planie litery "H", której dolna część charakteryzowała się większymi boksami i większą czystością.
Obecnie ta lokacja jest pusta.
Awatar użytkownika
Arael
Posty: 650
Rejestracja: 09 lis 2011, 19:58
GG: 36159745
Karta Postaci: viewtopic.php?p=15819#15819

10 kwie 2012, 15:06

Zgoda na kierowanie Merrem – check.
Dwójka podróżnych przekroczyła próg stajni. Biel i czerń, ogień i woda, yin i yang. Kobieta szła obok wyższego od siebie mężczyzny, który trzymał za uzdę pięknego, białego konia, noszącego ślady niezbyt długiej, ale szybkiej podróży. Podeszli do chłopca stajennego, któremu elf polecił zaopiekować się koniem. Wyszli ze stajni, gotowi szukać śladów morderców. A gdzie można znaleźć najwięcej informacji?
– Chodźmy do karczmy. Tam zawsze jest ktoś, kto wie wszystko o wszystkim, i zawsze stoi za ladą i ze znudzoną miną wyciera kufel, a kiedy go o coś zapytasz ten spojrzy, jakbyś przerwał mu niesłychanie ważną czynność i z góry odpowie tonem wielkiego pana. Ale mimo wszystko ma informacje. Chodźmy.
Poszli do karczmy.

z/t x2

Do stajni wchodzi Arael i Merratron
Koń stał dokładnie w tym boksie, w którym został umieszczony przy opuszczeniu stajni. Wyglądał na nakarmionego i napojonego, gotowego do podjęcia drogi powrotnej do Wolenvain. Merratron wskoczył na siodło, Arael tuż za nim, obejmując go w pasie dla większego bezpieczeństwa. Nie czuła się najlepiej, teraz chciała po prostu wrócić do swojego miasta, do swojej karczmy i porządnie się wyspać. Poprzedziwszy sen porządnym kuflem rozwodnionego, ciemnego piwa.

z/t x2

Mam zgodę Merra na poruszanie się jego postacią.

Wróć do „Derin”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zarejestruj się · ZALOGUJ


Jest 6 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 5 gości
Zarejestrowani użytkownicy: Viridar
Liczba postów: 52209
Liczba tematów: 2974
Liczba użytkowników: 1048
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: WielkaNiewiadoma
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Discord – czat głosowy

Uwaga – lista osób rozmawiających głosowo nie aktualizuje się na bieżąco. Konieczne jest odświeżenie strony.