Patrioci

Dział, w którym gracze opisują Stowarzyszenia, do których należą ich postacie, doglądają ich statystyk oraz werbują członków.
Awatar użytkownika
Infi
Kontakt:
Posty: 3805
Rejestracja: 01 wrz 2011, 19:59
Lokalizacja postaci: Trakt Południowy
Discord: Infi
GG: 12763543
Karta Postaci: viewtopic.php?t=638

Patrioci

20 kwie 2014, 02:17

1. Nazwa Stowarzyszenia: Patrioci.
1.2. Kolor Stowarzyszenia: bordowy.
2. Typ: kompania.
3. Cele Stowarzyszenia: Uszczęśliwianie mieszkańców Autonomii Wolenvain (głównie obywateli jej stolicy) przez wypełnianie dla nich odpłatnych zleceń, którymi nie mogą zająć się oficjalne jednostki administracyjne państwa. Patrioci zajmują się wszystkim, co jest zgodne z ich doktryną, zakładającą dobro kraju ponad wszystkim. Nie podejmują się zleceń niegodziwych czy bezprawnych, współpracując często z lokalnymi władzami i nie zabijając przedstawicieli myślących ras, o ile nie jest to absolutnie konieczne. Do szczególnie często wykonywanych przez nich prac wlicza się ochrona obiektów, osób i towarów, usuwanie szkodników, poszukiwanie przestępców i oddawanie ich w ręce straży miejskiej stolicy. Swoich członków opłacają zarówno z zapłaty za zlecenia (która jest dość niska) jak również ze skarbca Wolenvain, z którego otrzymują stałe wpływy. Formacja ta ma być w zamierzeniu doskonale wyćwiczona i zdolna do reagowania tam, gdzie nie mogą inne.
4. Stopień zakonspirowania: jawne.
5. Warunki rekrutacji: Patrioci przyjmują w swe szeregi niemal każdego, kogo opinia nie jest wyraźnie zszargana. Nie biorą przy tym pod uwagę różnic rasowych, majątkowych czy kulturowych, sprawdzają jedynie motywację kandydata na członka Stowarzyszenia. Jeśli zostanie ona uznana przez przywódcę kompanii za zgodną z jej zasadami i prawdziwą, kandydat na Patriotę otrzymuje status rekruta. Przywódcy kompanii nie ukrywają, że chodzi im przede wszystkim o osoby oddane oraz silne, nie poruszając kwestii stosowania przez nie magii, która, jak wiadomo, w niektórych zleceniach może okazać się nad wyraz przydatna.
6. Członkowie i struktury:
Założyciel: Pan Brigord z rodu Berkwista.
Miano i tytuł aktualnego przewodniczącego: Pan Brigord z rodu Berkwista, Mistrz Patriotów.
Zależność członków: warunkowa – Patrioci nie kontrolują swoich członków, ale dołączenie do Stowarzyszenia o skrajnie różnym od macierzystego profilu może poskutkować wydaleniem z kompanii.
Hierarchia:
Mistrz Patriotów – osoba, która dowodzi całym Stowarzyszeniem, przyjmuje zlecenia i rozdziela je pomiędzy ich członków, zwykle za pośrednictwem swych kapitanów. To on decyduje, ile kto na jakim zleceniu zarobi, ma też możliwość awansowania Patrioty do rangi kapitana oraz przyjmowania rekrutów.
Kapitanowie – zastępcy Mistrza Patriotów, przełożeni drużyn kompanii, ich mentorzy i trenerzy. Zajmują się rekrutacją i mogą decydować o awansie rekruta do rangi Patrioty, jednak po uprzedniej konsultacji z przywódcą. W przyszłości mają stanąć na czele dodatkowych placówek organizacji.
Patriota – pełnoprawny członek Stowarzyszenia z możliwością decydowania o tym, kiedy podejmie się danego zlecenia. Nie ma obowiązku przystępowania do zadań, robi to wyłącznie, gdy ma taką możliwość. Otrzymuje stosowny trzos w zależności od rangi wypełnianego przez siebie zlecenia. W przypadku dłuższej nieaktywności w podejmowaniu zleceń Patriota otrzymuje status zawieszonego, a po powrocie staje się na powrót rekrutem.
Rekrut – osoba nowo przyjęta do kompanii, nie może sama podejmować zleceń, towarzyszy więc zwykle pełnoprawnym Patriotom, formując drużyny liczące sobie minimalnie dwie osoby. Rekrut poddawany jest licznym próbom sprawnościowym i intelektualnym, co pomaga kapitanom w ocenieniu jego przydatności przy określonym typie zleceń.

Symbole wyróżniające: Pełnoprawni członkowie tej organizacji noszą na serdecznym palcu lewej ręki sygnety ze znakiem zaciśniętej w pięść rękawicy bojowej. Pierścienie wykute są z uszlachetnionej odrobiną srebra stali, a symbol jest na nich odciśnięty.

Obrazek
Widok na kamienicę Patriotów
7. Siedziba:
Nazwa siedziby: Kamienica Patriotów.
Opis wyglądu siedziby i grafika ją obrazująca: Gdyby nie to, że nad wejściem do siedziby Patriotów wisiał szyld z malunkiem zwiniętej w pięść dłoni w stalowej rękawicy, nikt nie wiedziałby nawet, że organizacja ta ma tutaj swoją kwaterę. Znajdujące się w dzielnicy mieszkalnej Wolenvain, dwupiętrowe domostwo nie wyróżniało się poza tym niczym szczególnym, oprócz tego, że w całości należało do jednej osoby – pana Brigorda Berkwista. Ostatnie piętro zarezerwowane było właśnie dla niego, podczas gdy główną część pozostałych zajmują zbiorcze kwatery, w których mogą pomieszkiwać członkowie organizacji. Pierwsze piętro wyposażone jest w balkon, na którym ćwiczy się czasem posługiwanie bronią w ciasnych pomieszczeniach. Również na tej kondygnacji znajduje się pokój obrad, w którym raz na kwartał zbierają się wszyscy Patrioci podczas specjalnych spotkań. Podwórze kamienicy przystosowane jest do szkoleń z udziałem manekinów i tarczy strzeleckich. Na podorędziu kompanii znajduje się kilkadziesiąt sztuk różnorakiej broni zamkniętych w zbrojowni na parterze, jednak organizacja ufa raczej w samodzielne ekwipowanie się swoich członków.
Położenie siedziby: Dzielnica mieszkalna Wolenvain.
Historia zdobywania siedziby: Pan Brigord z rodu Berkwista zakupił kamienicę zaraz po swej ucieczce z Niezależnego Księstwa Lokent, już wtedy planując utworzenie Patriotów.


8. Historia powstania Stowarzyszenia: Patrioci powstali stosunkowo niedawno, miało to bowiem miejsce w 412 roku Ery Feniksa. Pan Brigord z rodu Berkwista, zapalony przeciwnik podziału Autonomii Wolenvain, ledwo uszedł z życiem po odłączeniu się Niezależnego Księstwa Lokent na rok przed powstaniem Stowarzyszenia. Przysiągłszy sobie, że nie pozwoli, aby historia ta zatoczyła koło i spowodowała odłączenie się kolejnych prowincji od jego ukochanego państwa, postanowił wzmocnić pozycję stolicy i jej mieszkańców przez odciążenie straży miejskiej z części obowiązków. Dbając o to, aby zlecenia były wykonywane rzetelnie, za niewielką opłatą i w krótkim czasie rozpoczął swoją działalność, planując zwiększyć jej obszar również na inne ważne miasta Autonomii – póki co bezskutecznie. Patrioci swój oficjalny początek znaleźli w trakcie obrad wojskowych zorganizowanych przez majordomusa Tarreta w jego komnatach.
9. Lista aktualnych członków (wśród graczy i znanych NPC):
pan Brigord Berkwist (Mistrz);
pan Ajen Firaar (kapitan).

10. Wskaźniki:
Popularność: Patrioci nie są Stowarzyszeniem szczególnie znanym, choć niewątpliwie w pewnych kręgach zdążyli już zdobyć sobie nieco sławy. Rozgłos kompanii rośnie, a za jakiś czas z pewnością stanie się ona ugrupowaniem powszechnie znanym. Na chwilę obecną krótki czas jej sprawia, że nawet w stolicy nie każdy kojarzy jej nazwę z jakąkolwiek formacją paramilitarną, choć ich działalność niewątpliwie jest dostrzegalna.
Stosunki z innymi Stowarzyszeniami:
Entropia: brak;
Czarne Koty: brak;
Zakon Loveniuszy: przyjazne.

Zawarte pakty:
Miasto Wolenvain: sojusz.


//Nota: Patrioci to drugie z kolei „Stowarzyszenie MG-owskie” czyli takie, które jest (póki co) prowadzone wyłącznie przez członków Kadry Leviathana. Wszystkim nowym postaciom zezwala się bez żadnych konsultacji na posiadanie najwyżej rangi pełnoprawnego członka kompanii. Oczywiście nie wyklucza to możliwości pięcia się w górę po jej szczeblach bezpośrednio podczas gry. Jeżeli Patriotów-graczy będzie trzech, z tematu siedziby organizacji (który powstanie niebawem) stworzony zostanie nowy poddział forumowy. Jeżeli członków tego Stowarzyszenia będzie pięciu, wszyscy otrzymają bordowy kolor nicku na forum. Rekruci nie są zliczani.

Patrioci są w zamierzeniu paramilitarną, bardzo otwartą organizacją dostępną dla większości postaci, których posiadacze mają ochotę na kilka niezwiązanych ze sobą sesji, podczas których mogą połączyć swe siły z innymi użytkownikami. Jeżeli zainteresowanie będzie duże, może doprowadzić to do rozwoju kompanii i zwiększenia jej wpływów na fabułę globalną przez otwarcie dodatkowych placówek, na których czele stawać będą gracze.

Awatar użytkownika
Infi
Kontakt:
Posty: 3805
Rejestracja: 01 wrz 2011, 19:59
Lokalizacja postaci: Trakt Południowy
Discord: Infi
GG: 12763543
Karta Postaci: viewtopic.php?t=638

Re: Patrioci

28 lip 2017, 21:51

Drasim pisze (↑):
28 lip 2017, 18:16
Odpiszę w niedzielę.

Czyli w następnej kolejce. Ten pociąg nie czeka.

Awatar użytkownika
Infi
Kontakt:
Posty: 3805
Rejestracja: 01 wrz 2011, 19:59
Lokalizacja postaci: Trakt Południowy
Discord: Infi
GG: 12763543
Karta Postaci: viewtopic.php?t=638

Kwestia posta Anante

30 lip 2017, 22:58

Wiem, że wielu z Was zdziwiło się, gdy zobaczyło post Anante w łaźni Radosnych Pijawek. Sam się zresztą zdziwiłem. Jego publikacja była możliwa tylko dlatego, że przenieśliśmy akcję do kamienicy Patriotów. Inaczej takie odpisanie w już zakończonej kolejce wyglądałoby znacznie gorzej. Taka trochę sztuka dla sztuki, bo akcja już posunęła się dalej i odpisanie w łaźni nie było konieczne. Na szczęście w omawianym poście nie było niczego, co zmusiłoby mnie do zmiany MG‐posta otwierającego następną kolejkę (w której oczywiście czekam na nowy post tak Anante, jak i pozostałych Patriotów).

Udało mi się na szczęście skontaktować z osobą prowadzącą postać Anante i post we właściwej kolejce powinien ukazać się jutro, czyli w czasie. Podobnie jak post Drasima, czyli drugiej istotnej dla rozwoju obecnego wątku postaci. Od Omivala nie wymagam wiele, bo ładnie wcześniej odpisywał i daję mu wolną rękę w kwestii poprowadzenia fabuły dla swojej postaci – przynajmniej przez jakiś czas. NPC o imieniu Litkor nie jestt w ogóle wykreowany, więc możesz się nim „pobawić”, jeśli chcesz. Darrian i Slavius są nieaktywni, więc nie będę ich już brał pod uwagę w dalszym toku sesji. Podobnie z Roią, którą prawdopodobnie Drasim niedługo wypuści ze swojej torby.

Awatar użytkownika
Infi
Kontakt:
Posty: 3805
Rejestracja: 01 wrz 2011, 19:59
Lokalizacja postaci: Trakt Południowy
Discord: Infi
GG: 12763543
Karta Postaci: viewtopic.php?t=638

Spóźnionko

05 sie 2017, 00:55

Wygląda na to, że zaliczyłem spóźnienie z MG‐postem, który dopiero powstanie (zapewne w ten weekend). Przepraszam. Możecie to uznać za cenę niespalenia Waszego kolegi Omivala żywcem za jego spóźnialstwo. Bo zamierzam uznać jego post nawet mimo sporej obsuwy. Poza tym – sporo się dzieje i trochę mi to zaburzyło rytm. Bez obaw – nie na tyle, żebyście musieli długo na mnie czekać.

Awatar użytkownika
Infi
Kontakt:
Posty: 3805
Rejestracja: 01 wrz 2011, 19:59
Lokalizacja postaci: Trakt Południowy
Discord: Infi
GG: 12763543
Karta Postaci: viewtopic.php?t=638

Wznowienie sesji

17 paź 2018, 04:39

Patrioci! Wznawiamy. Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze – poza Drasimem – chce grać. To niefortunne, bo jego postać jest nieco przesunięta w czasie względem wszystkich innych. U nich jest wieczór, u niego – noc.

Ponadto, postać Drasima śpi snem sprawiedliwych po leczeniu przywódcy Patriotów, pana Brigorda Berkwista. Postaram się dotrzeć do pozostałych uczestników sesji kanałami prywatnymi. Wybadać, czy tlą się jeszcze jakieś resztki ochoty na grę. Jeśli nie, to po prostu zajmę się wyłącznie Drasimem, który – wybacz! – będzie musiał chwilę jeszcze poczekać, aż dostanie okazję na napisanie swojego posta. Chyba że ma jakiś pomysł na opisanie snów swojej postaci, co też byłoby całkiem spoko.

Awatar użytkownika
Infi
Kontakt:
Posty: 3805
Rejestracja: 01 wrz 2011, 19:59
Lokalizacja postaci: Trakt Południowy
Discord: Infi
GG: 12763543
Karta Postaci: viewtopic.php?t=638

Status sesji

21 paź 2018, 16:38

Okej, sytuacja jest taka, że aktywnych Patriotów mamy 3 – Biwekira Wawrekara, Drasima i Omivala. Mam potwierdzone informacje od pozostałych, że nie będą grać.

Czekam zatem na posty ostatniej wymienionej tutaj dwójki, aby zamknąć kolejkę w sesji toczącej się w kamienicy Patriotów, co umożliwi mi odpisanie.


Jak już wiecie, chciałbym zsynchronizować sesje w Wolenvain, więc nie mogę pociągnąć fabuły Biwekira Wawrekara – u niego jest już poranek. W sesji pozostałych Patriotów mamy natomiast późne popołudnie – dla Omivala – oraz noc – dla Drasima. Sesja dla Biwekira zostanie zatem wznowiona dopiero wtedy, gdy wszystkie inne prowadzone w stolicy zbliżą się do niej czasem akcji.

Nie oznacza to jednak, że będę starał się szybko przewinąć sesję w kamienicy Patriotów do poranka – wręcz przeciwnie. W Wolenvain rozgrywa się jeszcze jedna sesja, której czas akcji odbiega od tego występującego na sesji Biwekira Wawrekara. Jest to sesja „Wpływy”, w której uczestniczy niepowiązany z Patriotami Iverdon Balgerand. U niego nadal jest dzionek – dopiero co do Twierdzy przybył Jego Hrabiowska Mość Virnhild Hilduun (na jego sesji, podobnie jak u Biwekira, też może być już następny poranek).

Dysproporcja jest więc spora i to tutaj postaram się przyspieszyć.


Reasumując: zajmę Drasimowi i Omivalowi czas MG‐postami, by mogli mimo wszystko swobodnie grać. Biwekirowi w obecnej sytuacji fabularnej niestety nie mogę odpisać – przepraszam. Nastąpi to dopiero po tym, gdy czas akcji sesji w Wolenvain ulegnie zrównaniu, nad czym będę pracował.

Wróć do „Stowarzyszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zarejestruj się · ZALOGUJ


Jest 17 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 16 gości
Zarejestrowani użytkownicy: Kerreos
Liczba postów: 52244
Liczba tematów: 2978
Liczba użytkowników: 1050
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: Landis
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Discord – czat głosowy

Uwaga – lista osób rozmawiających głosowo nie aktualizuje się na bieżąco. Konieczne jest odświeżenie strony.